April 14, 2011

Kepulangan dan Ketibaan


Alhamdulillah, kami telah selamat tiba di KLIA lebih kurang jam 1.00 petang, menaiki pesawat SV832 dari Jeddah Airport pukul 11.30 malam [waktu Jeddah] hari sebelumnya.

Ketibaan disambut adik-beradik dan kaum keluarga.. Terima kasih banyak-banyak sudi datang menyambut :) Syukur pada Allah SWT juga kerana mengurniakan kami kesihatan yang baik sepanjang berada di sana terutama Abah yang sangat cergas. Aku cuma batuk je [tu memang standard] dan suara pun bertukar ala rocker :P

Upon arrival. Pic credit to my bro, Ajam. The lady gagah in between - is my sefufu. Thanks for coming beb!

Perjalanan pulang masih belum tamat. Abah ke Bota dan aku sambung fly lagi to Senai Airport and arrived safely @6.30pm. Glad to see my darling hubby with my 2nd bro, Amir yang datang menyambut :)

Kepenatan dek almost 10 hours berterbangan di udara masih terasa. Tapi pengalaman dan kenangan beribadah di sana tak terperi nikmatnya. Rindukan suasana di Tanah Suci. InsyaAllah, entri perkongsian pengalaman akan menyusul. Promise :) 

1 komentar:

Razila on 15 April, 2011 14:53 said...

yeah.. i looked so gagah standing between u and ayahwe..

tk dpt dtg time hantar, gua sambut lu time balik.. fair enuf :)

 

MzMy Zone Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez