May 20, 2010

Tukar kulit


Masa untuk bertukaarrr..!! *motif??

Blog daku kini bertukar (salin) kulit lagi untuk ke berapa tah kalinya. Entri tak seberapa, tapi tukar kulit rasenye melebihi dari brape kali aku post entri hehe (pedulik hape, dah namenye zone aku). Yaa begitulah aku.. Cepat buhsan dengan sesuatu dan ini diakui oleh en.asben hinggakan beliau merasa amat cuak sekali dengan perangaiku itu. But don't worry sayang, buhsan dengan suami tak pernah & tak akan wujud dalam kamus idupku eceh..

So dah tukar kaler putih ni harap-harap niat memblog ni pun sesuci tulus kaler nih (ditujukan kepada diriku saje). Nak berazam dengan semangat waja dah separuh tahun dah pun. So kesimpulannya bergantung pada kekuatan mental dan fizikal daku untuk terus memblog dan mengepos entri baru..

Opps, mase dah time (alasan lagi ke?) Serius. Dah nak chow, jemariku dah lenguh disamping kecederaan serius (betul neh) kat jari aku. La ni duk berbalut berplaster sebab keadaan lukanye bukan setakat tersenyum, tapi dah tahap tersengih so amatlah ngilu kalau bergesel atau terseradung. Luka yang membuatkan en.asben berpeluh-peluh merawat sambil membebel tak tentu pasal (tak pasti marah kat aku ke, marahkan si penyebab luka itu atau sebab dia sendiri gubra), mak mertua aku pulak dah menggigil kepala lututnye (dek aliran keluar darah yang amat memberangsangkan) dan daku si empunya jari hanya mampu essssss.. essssss.. aduuh. Siksanya dapat luka walaupun kat jari yang paling kecik. Tak dapat aku bayangkan orang yang putus jari or kudung tangan (insaf teramat). Harapan aku skang cepat-cepatlah luka ni kering sembuh, dah bosan tukar ganti plaster sebab tu keje misi bukan keje aku.

Gotto stop now. Mr.asben dah anta sms nak dating jap lagi kat Jusco merangkap makan nyum nyum (dah terbayang chicken chop yang lazat itu auwww..!!)

Noktah.

0 komentar:

 

MzMy Zone Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez