September 27, 2010

Graduasi


Majlis Konvokesyen ke-45 UTM 25-27 September 2010.


Tahniah dan terharu.

Sudah beberapa season daku tidak lagi menyarung jubah konvo yang berat [tapi nampak gah itu] pada majlis konvokesyen sebagai pengiring graduan masuk ke dewan. Rindu juga saat itu - saat sarung jubah sebab terasa macam ada aura mengalir dalam adrenalin [eceh] yang meremangkan bulu roma - bukan seram, tapi bangga. Teruslah daku terkenang memori indah masa konvokesyen dulu dengan kengkawan yang dirindui. Walaupun kini lain kaler jubahnya tapi feel tetap sama. Walaupun kini lain design dewannya tapi feel masih sama. Yang beza kini daku tak naik pentas terima scroll. Belum sampai seru lagi. Niat ada, seru belum ada [sekali lagi seru dipersalahkan].

Tapi seru untuk ke tapak pesta konvokesyen selalu sampai haha. Bukan sesuatu yang menghairankan. Tak perlu formula untuk dihafal atau tugasan yang perlu disiapkan [jangan tiru alasan malas belajar ini]. Persiapkan diri dan keimanan saja. Kalau tak kuat iman, maka kuatlah pengeluaran duit dalam simpanan purse. Yang pasti, pesta konvo yang berlangsung setelah kami mendapat GAJI adalah sesuatu yang HEAVEN.


Foto-foto cun ihsan Pak Google.
Background music: Graduation (friends forever) by Vitamin C. Nyanyi sendiri.

0 komentar:

 

MzMy Zone Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez