August 23, 2011

Billu



Err korang dah nengok cite nih? Ke aku yang ketinggalan?? Huh nampak sangat kemunduran aku skang nak memfollow cite hindustan ni yek. Dulu masa zaman kegemilangan kemain lagi aku ni antara peminat tegar jugak la. Tapi member aku lagi extra tegar sampai gi konsert abang Rukh! Yang lagi sorang siap beli majalah Filmfare yang originally from yindia tu. Haku tompang baca jek haha.

Malam tadi baru tayang kat Zee channel [dah banyak kali tayang kot, aku ni je yang BARU tengok]. Actually aku dah pernah tertengok kat TV3 dah cite nih tu yang tau best. Ghopenye dah produced tahun 2009 dulu dah.. Heh nampak benor kau ketinggalan zaman. *Terus tutup muka kiki bahh...!!*

Syok eh cite ni.. Sangat touching. Pasal ketaksuban orang kampung bila dapat tahu si Billu ni masa keciknye dulu pernah berkawan dengan hero pujaan ramai; Sahir Khan - sampaikan kawan tu tertekan sebab dituduh menipu, mereka-reka cerita bila dia tak dapat jumpa personally dengan si Sahir. Klimaksnya bila Sahir Khan tu datang umah Billu - haaa kau, terbeliak sume mata orang kampung!

Aku tertengok cite tu pun sebab ade abang pak Rukh tu la.. Kalau hero sekarang ni tak menarik sangat untuk ditonton.com.my. Semua muka stok jambu-jambu je. Cer tengok hero dulu macam incik Akshay Kumar tu kan macho.. berbulu lebat lagi kahkah! :P

Eh tetiba datang mood nak layan video klip Hindustan pulak.. Hmm mana pegi tah CD dan kaset yang aku beli  berlambak-lambak dulu. Untung banyak woo Pakcik Mydin kat Jalan TAR masa tu :D

5 komentar:

Yanz on 24 August, 2011 07:56 said...

Aku dah tengok citer ni Yong. Memang meleleh jugak ler ayaq liuq eh silap..ayaq mata. Huhu

Anonymous said...

alamak! macam tau2 je la....sape le tu kan siap g konsert pakai bg kurung....berlari2 masuk stadium x hengat apa dah! aku ada simpan lagi sume reta/gambho abg rukh tu mujai...nanti aku lotak...siap tiket konsert tu ada lg!

..: MuZaiY :.. on 24 August, 2011 11:04 said...

Mokyan : tu la kan.. sgt mentusuk qolbu kan..

Jenetz : tu kan zmn kegelappan ko berbaju kurung bagai. aku mase tu ade test kalau x silap ek? kalau tak mau aku pun terjebak sama haha. zindhabatt!!

Anonymous said...

aiks! bukan ko ada gak ke time tu????? mmg pas exam la kita cabut tu kan.. aku-kak fidd-ko-kak ina-ina konet-ita ke yg g? eh!eh! ye ke? lupa lak sape je pg...yg balik siap tahan teksi pepagi buta tu

Anonymous said...

aku tak terjebak daa.. tu sbbnye aku ingat sgt haha. Ko, k.fidd ngan ina konet jek yg g kalau x silap.. kitorang yg puak IS ni masa tu ade test da. kami hanya mengirim salam dari kejauhan.. (sbb tempat korang berdiri sure jauh punye dari stage.. ahaks!)

 

MzMy Zone Copyright © 2008 Green Scrapbook Diary Designed by SimplyWP | Made free by Scrapbooking Software | Bloggerized by Ipiet Notez